Банкеръ Weekly

Управление и бизнес

ОЛИМПИЙСКИТЕ ИГРИ УВЕЛИЧИХА РАЗХОДИТЕ ЗА РЕКЛАМА

Английската рекламна и медийна компания WPP съобщи за рязък скок на печалбата си през първото полугодие на 2004-а. Оперативните й постъпления от януари до юни са се увеличили с 6% - до 2 млрд. англ. лири, а печалбата преди облагането с данъци - с почти 15 процента. Основен принос за това постижение имат събития от глобално значение като Олимпийските игри в Гърция, Европейският футболен шампионат в Португалия и президентските избори в САЩ. Както и мощният растеж на икономиките в Азия и САЩ, компенсирали хилавото възстановяване в Европа. WPP, която е втората по големина рекламна компания в света, е собственик на рекламните агенции Джей Уолтър Томпсън (J Walter Thompson), Янг енд Рубикам (Young Rubicam) и Оугилви енд Мадър (Ogilvy Mather).

Facebook logo
Бъдете с нас и във