Банкеръ Weekly

Управление и бизнес

НА МОБИКОМ ПРАЗНА МУ ТОРБИЧКАТА

От седмица телекомуникационната компания Мобиком не е основен спонсор на Шоуто на Слави Трифонов по bTV. В същото време телевизията на Мърдок приема да рекламира за юни и юли, защото май е отдавна разпродаден. Всички рекламни къщи искат да уредят клиентите си с време в предаването на Слави, само полудържавната Мобиком - не.
Ясно е, че се повтаря историята на Хъшове, митарствата им в телевизия 7 дни и разнасянето на касети до повече от 100 кабелни телевизии в страната. Властта у нас очевидно не си дава сметка, че лоша реклама няма. Дали управляващите харесват шоуто, или не, то се гледа от стотици хиляди реални и поне милион потенциални потребители на мобилни услуги.
Трифонов и bTV няма да останат без реклами, но клиентите на аналоговите телефонни услуги ще продължават да се топят като ланшен сняг. А в цивилизованите страни рекламата означава повече пари за рекламиращия, но още повече пари от продажби за рекламодателя.

Facebook logo
Бъдете с нас и във