Банкеръ Weekly

Управление и бизнес

КАБИНЕТЪТ РАЗВЪРЗА КЕСИЯТА ЗА РЕКЛАМА В ТУРИЗМА

Националният съвет по туризъм одобри Програма за национална и регионална реклама в туризма за 2001 г.. На заседанието в сряда, председателствано от министъра на икономиката Петър Жотев, неговата заместничка Мариана Асенова отчете изпълнението на Програмата за национална и регионална реклама 2000. През миналата година за популяризирането на туризма са похарчени 2.163 млн. лв. за реклама и се отчита, че туристическите посещения са нарастнали. През периода януари-ноември 2000 г. те са 2.1 милиона. През следващата година предвидените пари за реклама са 3.2 млн. лв. и сумата може да се увеличи, ако се установи, че са постъпили повече приходи от заплануваните. Според г-жа Асенова възможността е реална, тъй като се очаква следващият сезон да е доста успешен заради направените частни инвестиции в туризма през последните месеци.

Президентът на Българската асоциация на туристическите агенции (БАТА) Донка Соколова потвърди, че нейното предложение за пренасочване на част от средствата за реклама от Македония към Франция е прието. Досега един от най-големите пазари е бил македонският, но според г-жа Соколова потенциалът на френския не е разработен.

Facebook logo
Бъдете с нас и във