Банкеръ Weekly

Управление и бизнес

ГЛОБУЛ - С ЛИДЕРСКИ АМБИЦИИ НА МОБИЛНИЯ ПАЗАР

Четири нови абонаментни програми пуска на пазара от понеделник (29 септември) вторият мобилен оператор ГлоБул. Те бяха представени в петък (26 септември) от изпълнителния директор на компанията Николаос Цолас. Новите предложения са за месечни пакети за разговори с различно времетраене - 60, 120, 240 и 480 минути. Цените (без ДДС) са съответно 33, 51, 79 и 126 лева. Пакетите ще са без месечна такса, а ако клиентите свършат предсрочно първоначалния си лимит, ще могат да продължат да говорят, при това на по-ниска тарифа от основната - 0.34 лв (без ДДС) за пакета от 60 минути, 0.32 лв. за 120-минутния, 0.29 за 240 и 0.24 лв. за 480-минутния. Ако фиксираното време за разговори не бъде изговорено в рамките на един месец, то не се прехвърля за следващия. Стойността на останалите услуги (SMS-и и прослушване на гласова поща) е същата, както при основната програма на ГлоБул - 12 стотинки за съобщение и 10 за прослушана минута. Запазват се и преференциите, които имат и другите абонати от тази категория - 5-процентна отстъпка за плащалите редовно в продължение на една година (програма Лоялен клиент) и разпечатка в края на месеца с подробна информация за проведените разговори. Клиенти, ползвали досега основната програма на мобилния оператор, ще могат да преминат към някоя от новите, като запазят досегашния си номер и преференции. Необходимо е само в някой от 200-те търговски пункта в страната да бъде попълнена бланка и да се плати административна такса в размер на 2 до 3 лева. Досега ГлоБул е вложил близо 800 млн. лв. в развитието на мрежата си. Плановете са до края на 2004 г. инвестициите да достигнат 1 млрд. лева. Основната част от необходимите средства ще бъде осигурена от гръцката компания майка ОТЕ, каза още Цолас. Според него сега вторият мобилен оператор държи 30-процентов пазарен дял, но до две години ще успее да се пребори с конкуренцията и ще заеме доминираща роля в мобилните услуги на България. До края на октомври трябва да е готов и новият корпоративен електронен сайт на ГлоБул, от който ще могат да се изпращат съобщения до абонатите на мрежата.

Facebook logo
Бъдете с нас и във