Банкеръ Weekly

Управление и бизнес

ГЛОБУЛ ИЗБРА ПАРТНЬОРИТЕ СИ ЗА НАСТЪПЛЕНИЕ

Вторият GSM-оператор Космо Бългерия Мобайл, с търговско наименование Глобул, избра другите две фирми, които ще разпространяват продуктите и услугите му. Освен Германос Телеком България, това са Офис Уан Суперстор (Оffice 1 Superstore) и Глобал Нет.
Прави впечатление, че и трите компании имат силно гръцко участие и са създадени с капитали от южната ни съседка. Групата Германос е сред най-големите търговски вериги в Гърция и има значително присъствие на повечето пазари в региона на Балканския полуостров и Средиземно море.
От 14 ноември миналата година постът изпълнителен директор на българския клон - Германос Телеком България, се заема от Аристотелис Фотилас. Преди две седмици компанията обяви предстоящото откриване на нови десет магазина в България, които се създават за оптималното обслужване на клиентите на втория GSM-оператор у нас.
Офис Уан Суперстор е създадена на франчайзингов принцип по подобие на световноизвестната американска търговска верига със същото наименование. Според запознати, тя има общ бизнес с Германос в нашата страна.
Третата фирма Глобал Нет е собственост на една от най-големите телекомуникационни компании в Гърция - Интраком. Заедно с фирмата собственик на уличните телефонни апарати Булфон и клонът на Интраком у нас Глобал Нет е едно от трите дружества, които корпорацията на Сократис Кокалис е основала в България. Очаква се, освен в търговското разпространение на продуктите и услугите на Глобул, Интраком да вземе активно участие и като подизпълнител в техническото изграждане на втората GSM-мрежа.
По примера на Германос Глобал Нет ще започне да открива нови магазини, които ще се заемат с обслужването на бъдещите абонати на мобилния оператор.
Въпреки че трите основни дистрибутора на Глобул ще изградят собствени търговски мрежи в страната, те ще координират този процес както помежду си, така и с ръководството на GSM-компанията. Телефони, предплатени карти и други GSM-аксесоари ще бъдат предоставени и на другите фирми - там, където и трите дистрибутора нямат присъствие.
С новата си търговска стратегия Глобул цели да стъпи във всички големи населени места на страната за сравнително кратко време. Така операторът ще може да предложи повсеместен достъп до продуктите си още със започването на търговската си дейност през септември тази година.

Facebook logo
Бъдете с нас и във