Банкеръ Weekly

Управление и бизнес

ДЕЛ ЩЕ ЗАРАБОТВА ДОПЪЛНИТЕЛНО

Компанията Дел (Dell) обяви намерението си от септември 2002 г. да започне да събира евтини компютри, които няма да носят нейната търговска марка. Тя ще ги продава чрез независими дилъри най-вече на малки фирми, обслужващи средния бизнес на територията на САЩ. По-рано Дел продаваше без посредници.Обемът на пазара на компютри, без логото на производителя, към който се е насочил основателят и генерален директор на Дел - Майкъл Дел, е около 3 млрд. щ. долара годишно. Според прессекретаря на компанията продажбата на компютри без марка обхваща почти 40% от целия пазар в Америка и Дел има всички шансове да се възползва от възможностите, които предоставя този сектор.Дел, която загуби статута си на най-голям производител на компютри в света, след като Хюлет Пакард (Hewlett Packard придоби Компак Компютър (Compaq Computer), активно търси нови пазарни ниши и предприе нова ценова кампания. Предприетите мерки вече дават своите плодове. Продажбите през пролетта на тази година нараснаха с 11% и достигнаха 8.5 млрд. щ. долара. Очаква се, че за периода юни-август, общият обем на продажбите на Дел ще надхвърли 8.9 млрд. щ. долара.

Facebook logo
Бъдете с нас и във