Банкеръ Weekly

Управление и бизнес

БТК СЕ РЕДИ СРЕД ОТЛИЧНИЦИТЕ

След като успя да се пребори с Държавната комисия по далекосъобщенията за увеличаването на цените на телефонните разговори (от 1 ноември), БТК реши да поиска и промени в общите условия на договорите със своите абонати. За да се предпазят от евентуални критики, мениджърите на монополиста представиха предложенията си за публично обсъждане. Идеята е то да приключи до началото на декември, така че новите предложения да влязат в сила от 1 януари 2001 година. По закон Държавната комисия по далекосъобщенията е длъжна да представи своите забележки в 30-дневен срок.


Целта на новите разпоредби е да се подобри обслужването на над 2.5 млн. абонати на компанията. БТК предлага да се увеличи от един на два месеца срокът за запазването на номера на клиент, който не си е платил сметката. В телекома са загрижени и от зачестилите оплаквания от собственици, дали жилищата си под наем. Жалбите били за високи сметки, които квартирантите отказвали да платят. За да се избегнат подобни случаи, занапред ще се следи по-стриктно за трафика и при неколкократно надвишаване на сметките спрямо предишния месец абонатите ще бъде уведомявани за това. Компанията ще практикува и временно спиране на даден телефон до изясняване на ситуацията.


В момента БТК преговаря с някои банки с развита клонова мрежа, като ОББ и Банка ДСК, за осигуряване на възможността телефонните сметки да се плащат чрез влогове и дебитни карти. Разговори се водят и с оператора на мрежата за картови разплащания - БОРИКА.


Финансовите резултати на монополиста за деветмесечието показват увеличаване на приходите. През миналата година те са били 730 млн. лв., докато през тази се очаква да надвишат 800 млн. лева. Причината е най-вече в увеличаването на цените от ноември, което е средно с 8 процента.

Facebook logo
Бъдете с нас и във