Банкеръ Weekly

Управление и бизнес

БНТ ОБЯВИ НОВ КОНКУРС ЗА ПИЙПЪЛМЕТРИЯ

Ръководството на БНТ обяви нов конкурс за избор на агенция, която да й доставя информация за интереса на зрителите към Канал 1 и ТВ България, както и към програмите на конкуриращите я ефирни и кабелни телевизии. Конкурсът отново ще се проведе според изискванията на Закона за обществените поръчки, но този път процедурата ще бъде по пряко договаряне без обявление. Това означава, че шефовете на БНТ имат право сами да решат кого да поканят да участва в нея. Най-важното условие пред поканените ще е данните за нагласите на аудиторията да се събират по пийпълметричен способ. От пресслужбата на телевизията съобщиха, че покани са изпратени на две агенции - ТВ план ТНС и австрийско-швейцарско-българския консорциум ГФК България - Институт за маркетингови изследвания ЕООД, и Фесел ГФК ООД - Австрия. ТВ план ТНС е единствената действаща фирма в страната, измерваща зрителската аудитория по този начин. Консорциумът пък изяви готовност да създаде пийпълметрична мрежа, ако бъде предпочетен от ръководството на телевизията. Същите две фирми подадоха документи и в първата обществена поръчка, която БНТ обяви по-рано тази година. Тя обаче беше прекратена през юни, тъй като ръководството на медията прецени, че в документите и на двамата кандидати има непълноти. Срокът за подаване на нови заявки за участие е 8 септември. От офиса на двете фирми потвърдиха, че ще се включат в борбата, но отказаха други коментари.

Facebook logo
Бъдете с нас и във