Банкеръ Weekly

Управление и бизнес

БАНКСЕРВИЗ АД ПОЛУЧИ ISO 9001

Банксервиз АД официално получи сертификат за международния стандарт ISO 9001. Дружеството, което осигурява банковите разплащания в страната, ще предлага софтуерни продукти, съобразени с изискванията за световно качество. Стандарт ISO 9001 се дава от Lioyd's Register Quality Assurance. След като проведе одит на дружеството, тя прецени, че са изпълнени международните изискванията за качество на предлаганите софтуерни продукти, създадена е необходимата организация на работа в него, а персоналът притежава нужният професионализъм и квалификация, за да изпълнява задълженията си. Полученият сертификат е признание и гаранция за качеството на извършваната работа. Това ще повиши доверието на клиентите и ще засили интереса им към предлаганите от нас продукти и услуги, заяви за в. БАНКЕРЪ Александър Цинцарски, управляващ директор и член на Съвета на директорите на Банксервиз АД.
Разработването на Системата за управление на качеството започна през месец октомври 2000 г. и само за около 6-7 месеца Банксервиз АД изпълнени изискванията на ISO 9001 и ги приложи на практика в дейността си. За консултант през този период беше привлечена Гръцката Асоциация по Качеството (Hellenic Association for Quality A.S.). С нейна помощ бяха въведени необходимите промените в дейността на дружеството, за да може то да покрие съответните критерии за качество. Реално дружеството въведе ISO 9001 в работата си още преди 4 месеца, но едва сега след извършването на одита от Lioyd's Register Quality Assurance на Банксервиз официално беше връчен и международният сертификат за качество. Той включва разработване и поддържане на софтуер и изграждане на софтуерни и телекомуникационни решения.

Facebook logo
Бъдете с нас и във