Банкеръ Weekly

Управление и бизнес

АЕРОФЛОТ СМЕНЯ ЦВЕТА И УНИФОРМИТЕ

През 2003 г. историческата емблема на Аерофлот - сърп и чук с криле - ще престане да съществува. В замяна компанията ще получи ново лого и три нови корпоративни цвята - син, оранжев и сребрист. Според идеята на британската агенция Идентика (Identica), която се грижи за новия имидж на Аерофлот, избраните цветове трябва да символизират връзката с Русия, топлотата и гостоприемството.Ние решихме да преминем от агресивния червен цвят на предишната емблема към топлия оранжев тон - заяви пред медиите вицепрезидентът на Идентика Том Остин. Агенцията направи конкурс за най-добър дизайн на новите униформи за персонала на авиокомпанията, а до края на 2003 г. в сини, оранжеви и сребристи тонове ще бъдат оформени интериорите на самолетите на Аерофлот, униформите на летците, обслужващия персонал, наземните служби и служителите от офисите за продажба на билети.Новата цветова гама беше разработена след многобройни анкети, проведени сред пътниците, сред шефовете на авиокомпанията, летците и сътрудниците от наземните служби. Именно мнението на пътниците принуди компанията да се откаже от емблемата със сърп и чук, защото се оказа, че повечето клиенти я асоциират с ниско качество на обслужването.

Facebook logo
Бъдете с нас и във