Банкеръ Daily

Съдби

Звездни рецепти за милиони

Лимончелото е една от любимите напитки на италианците, дори с американски произход.
S 250 09c1b47f f4a2 433a 9d0c a7b414ffe77f
S 250 e98af117 978b 45e0 9fbd 654d24b87a50

Американският рапър, продуцент и актьор Снуп Дог  гръмогласно обяви, че през октомври излиза кулинарната му книга From Crook to Cook. Тя представлява сборник с рецепти на любимите му ястия и напитки - от най-обикновените запечени макарони със сирене до аристократични шедьоври като омар "Термидор". Питиета също не са пренебрегнати, читателите ще научат как правилно да смесват любимия коктейл на рапъра от джин и сок и ще получат съвети от първа ръка как да забавляват гостите, докато се хранят. "С тази колекция от любимите си рецепти вдигам летвата за кулинарните книги до нови висоти", похвали се 46-годишният артист. Впрочем Снуп Дог има опит в тази сфера, той бе водещ на телевизионното шоу Potluck Dinner Party заедно с иконата на американските домакини Марта Стюарт.

На пръв поглед кулинарните забежки на Снуп Дог изобщо не се "връзват" с образа му на врял и кипял рапър. Но той далеч не е единствената известна личност, която експериментира със собствен, понякога неочакван, бизнес.

Днес шегите по повод кариерата на Ким Кардашиян и отходните места изглеждат неуместни. Но преди осем години, преди да се превърне в икона на стила (макар и не за всички) и да има бизнес за милиони, Ким обедини усилията си с бранда за тоалетна хартия Charmin, собственост на корпорацията Procter&Gamble, като откри тържествено няколко нужника в Ню Йорк. Тогава тя заяви в официалната си реч, че с удоволствие подкрепя марката, защото "тя носи радост от ползването на тоалетната близо до Таймс Скуеър".

И ако мислите, че Ким Кардашиян е ненадмината в саморекламата, комедийният гигант Дани де Вито по нищо не й отстъпва. През 2006-а той се появи в телевизионното шоу View видимо подпийнал. Актьорът обясни, че е опитал прочутото и любимо на всички италианци лимончело, при това седем пъти, заедно с колегата си Джордж Клуни. Което беше добър начин да рекламира собственото си производство на ликьора.

Като стана дума за Клуни, неотдавна той оглави класацията на най-високо платените актьори в света, но не заради актьорските си хонорари. Истината е, че след излизането на "Финансово чудовище" през 2016-а  звездата не е участвала в нито един холивудски филм. Петдесет и седем годишният актьор зае първото място в списъка на Forbes благодарение на бранда текила Casamigos, на който бе съсобственик и който продаде на британския производител на алкохол Diageo през юни миналата година. По данни на авторите на рейтинга Клуни е спечелил от юни 2017-а до юни 2018-а 239 млн. долара, което е повече от заработеното през 35-годишната му кариера в киното и телевизията. 

Мнозина си спомнят, че сегашният американски президент Доналд Тръмп някога беше водещ на телевизионното реалити шоуто "Стажантът", в което кандидатите се бореха за едногодишен трудов договор с начална заплата от 250 хил. долара в някоя от компаниите му. Но малцина знаят за съществуването на бранда Trump Steaks, създаден през 2007-а, когато Тръмп лично запознаваше публиката с качествата на стековете, бургерите и кренвиршите на марката по търговския телевизионен канал QVC. Тези му усилия обаче, както и активната рекламна кампания в "Стажантът", където участниците бяха принудени да рекламират бранда, се оказаха напразни - "най-добрият стек в света" залезе само два месеца след като изгря на пазара.

 

Facebook logo
Бъдете с нас и във