Банкеръ Daily

Съдби

Шантави идеи за милиони

S 250 0d79b692 d591 4ead aadb 089aeff83e2c
S 250 2d55851f b363 4064 8bbc d6391303e54f

В света има предостатъчно оригинални и креативни личности, които реализират необичайните си възгледи в изкуството, изобретенията и - колкото и да е странно, в предприемачеството. Мнозина намират идеите им за абсурдни, лишени от всякакъв смисъл и съвършено несериозни.  Въпреки това някои от тях  са реализирани успешно и са донесли на авторите си определени доходи. Което подсказва, че не са били чак толкова абсурдни...

Татуировки за зъби

Модата зъбите да се украсяват с малки камъчета, имитиращи брилянти, е в миналото. Най-актуални днес са т. нар. дентални татуировки, чийто автор е стоматологът Стив Хауърд. Той е разработил специална технология за нанасяне на изображения върху зъбите и сега не може да се отърве от поръчки. По думите му най-много се търсят татуировките с ликове на звезди от футбола и музикалната сцена, както и изображения на животни.

Космически SMS-и

Тази идея поразява със своята безсмисленост, както и с големите печалби, които носи. Двама американски студенти започнали да предлагат услугата за изпращане на  sms-и в космоса. За целта разработили сензор, който предава съобщението на клиента директно в извънземното пространство чрез радиомагнитно излъчване. Всеки желаещ да изпрати послание в Космоса, се обажда на специален телефонен номер, за да изговори съобщението, което авторите на проекта изпращат в Космоса буквално след две минути. Обажданията, разбира се, са платени и тъкмо те носят печалба на студентите. Практическа полза от услугата няма, но предприемчивите младежи вече са успели да спечелят от нея около един милион долара.

Продажба на боклук

Добрият търговец може да продаде всичко, което му хрумне, друг е въпросът докъде може да стигне фантазията му. Не е ясно дали Кристофър Гудуин е бил с всичкия си, когато го осенила идеята да продава боклук чрез машини. Наред с автоматите за продажба на кафе, дъвка и вода  в Америка са се появили устройства, от които изпадат малки пакетчета с отпадъци. Срещу монета от 15 цента клиентът получава спретнато пликче пълно с късчета вестникарска хартия, счупени копчета, фасове и всякакви други дребни боклуци. И докато се чудите има ли някой готов да плати за пакетираните отпадъци, Гудуин вече е успял да продаде над 3 хил. екземпляра от своята "стока".  

Унищожаване на лични вещи

Тази бизнес идея е родена в Русия. Предприемачът Антон Илиенко е създал компания, която организира цели церемонии за унищожаване на личните вещи на клиентите. По думите на Антон хората често се привързват към своите вещи и когато те излязат от строя, раздялата с тях става твърде сложна. Срещу определена сума човек може да си поръча тържествено погребение на старите, скъсани джинси, кремиране на любимата възглавница и така нататък. Останките от вещите дори може да бъдат изпратени на вечно пътешествие в Космоса. 

Портрети от ДНК

Художниците често печелят, рисувайки портрети на клиентите си, но Адриан Соломонович и Назим Ахмед са отишли още по-далеч, създавайки изображения не с бои и моливи, а с ДНК. Двамата рисуват буквално с генетичен материал, по-точно с аминокиселини. Те имат различни цветове, така че портретите са колоритни и живи. Творчеството на дуета вече е успяло да заинтересува големи галерии в Ню Йорк и Токио, които редовно организират изложби на негови произведения. Самите художници са спечелили над един милион долара от картините си.

Бельо с двойно предназначение

Компанията The WineRack предлага на пазара спортни сутиени, снабдени с тайни отделения, които може да бъдат напълнени с всякакви напитки, включително и с алкохол, а след това изпразнени през специална тръбичка. В случая бельото изпълнява две функции - да напои собственичката си и да направи бюста й с поне два размера по-голям. Разбира се, след като момичето започне да пие от сутиена, гърдите му буквално се стапят пред очите на околните. Бельото с двойно предназначение се радва на голяма популярност по време на обществени мероприятия, концерти, спортни състезание и други.

Увеличаване на конските опашки

На конете, разбира се, им е все едно колко дълги и дебели са опашките им. Не така стоят нещата за участниците в надбягвания и за съдиите на различни изложби и конкурси за животни, където обръщат сериозно внимание на този елемент. Това накарало двама американски бизнесмени да основат компания за изкуствени конски опашки с различна дължина, обем и цвят - от натурално кафяво, бяло и черно  до златно и сребърно. Услугите им се радват на огромна популярност при подготовката на животните за надбягвания и съревнования. 

Facebook logo
Бъдете с нас и във