Банкеръ Weekly

Съдби

СЕРЕНА СЕ РАЗСЪБЛИЧА И ТРУПА ПАЧКИ

Двайсет и една годишната американска тенисистка Серена Уилямс вече не му мисли много-много, когато някой й предложи да покаже на повече от един човек прелестите си. Първата ракета на света напоследък подозрително бързо откликва на всяка подобна идея. На Откритото първенство на САЩ по тенис тя излезе на корта в плътно опнато по тялото й черно комбинезонче, което великодушно подчертаваше формите й. Преди да им увиснат езиците, на мъжете запалянковци им остана време само да се запитат как Серена все пак успява да удря топката с ракетата и в същото време комбинезончето да си стои мирно и здраво?Отговорът дойде веднага и той, както можехме да се досетим, бе изразен по американски - с трийсет милиона щатски долара. Даде ги фирмата Пума срещу договор с тъмнокожата спортистка. Закръглената, досущ като Уилямс, сума изискваше от получателката й да се снима на първо време и за американското списание Спортс Илюстрейтед, като открехне на читателите как би трябвало да изглеждат модерните дами на... плажа това лято. Серена изпълни с лекота упражнението. Трябва да признаем обаче, че тенисистката понатрупа доста опит в тези прет-а-портета. Миналата година тя здраво поработи на рекламния фронт, докарвайки си пет пъти повече пари, отколкото спечели на корта. Аритметиката е проста: Серена подплати бездруго дебелата си банкова сметка от наградни фондове точно с 3 935 668 щ. долара, а от реклами изработи близо двайсет милиона. Фирмите, които изсипаха тези пари, заложиха главно на екзотичната й фигура. И не сгрешиха. Не сгреши очевидно и Серена, която отказа да се срещне в мач на корта със знаменития си съотечественик Андре Агаси. Изрусената напоследък хитруша сметна, че й е далеч по-изгодно да се снима с мъже в предизвикателни пози, отколкото да бъхти по топката в съревнование с тях...Докато се снимаше за списания и каталози, Серена взе че прибави и чек за 400 хил. щ. долара от поредната си победа (в Ки Бискейн, САЩ) и приходите й за новия сезон са вече 1.146 млн. щ. долара.

Facebook logo
Бъдете с нас и във