Банкеръ Weekly

Съдби

ЛИДИЯ ШУЛЕВА: БЪЛГАРИЯ Е УСМИВКА ПРЕДИ ВСИЧКО.

Над 500 младежи от цялата страна взеха участие в приключилия на 10 май конкурс за лого и мото на Република България, организиран от Министерството на икономиката. Победителите в състезанието, което започна на 1 април, бяха обявени на 31 май от вицепремиера и министър на икономиката Лидия Шулева. Отличените са разделени в две категории - за най-добро лого и за най-добро мото. Определени са и две поощрителни награди. В конкурса за лого първа награда спечелиха 28-годишният Димитър Гавански от София, който в момента работи в Германия, и неговият съавтор Асен Петров. Второто място в надпреварата зае Пламен Йорданов, който също е от София, а на трето място е плевенчанинът Красимир Илиев. За най-добро сред предложенията за мото на страната 13-членният състав на журито определи Bulgaria - get involved (България - включи се). Идеята е на 19-годишната софиянка Антония Иванова. Втора награда в същата категория журито присъди на Bulgaria is fun (България е забавление) на 20-годишния столичанин Веселин Кавръков, а трето място бе отредено на Bulgaria - colours of life (България - цветовете на живота) - идея на 18-годишния Михаил Драгиев от Пловдив. Предложенията за мото са на английски език, тъй като чрез тях България ще бъде представяна в чужбина. Специални награда от Министерството на икономиката получи мотото Bulgaria-Comming soon (България идва скоро) на Станислав Симов, което ще бъде официалният девиз на страната до приемането ни в Европейския съюз. Извън конкурса е отличено и предложението за лого на 26-годишната Силвена Иванова от Шумен, която, въпреки тежкото си здравословно състояние, се е включила в конкурса с поредица картички за България. Министърът на икономиката Лидия Шулева обяви, че в конкурса са участвали и много млади българи, които работят извън страната. Наградените проекти обаче няма да бъдат официалните лого и мото на България пред света. Те ще послужат само като свежи идеи за екип от специалисти, който ще се заеме с авторството на българския имидж. Министър Шулева поясни пред в. БАНКЕРЪ, че не е било обсъждано дали неофициалните творци ще бъдат поканени да участват в изготвянето на официалните лого и мото. Иначе материалната награда за лого N1 е преносим компютър, а за девиза Bulgaria- get envolved Антония Иванова ще получи софтуерен пакет. България е усмивка преди всичко, заяви Лидия Шулева. Въпросът е обаче дали тази усмивка ще задържи в България най-способните млади хора.

Facebook logo
Бъдете с нас и във