Банкеръ Weekly

Съдби

КАК ЗАБЛУЖДАВАТ РЕКЛАМИТЕ

Мъжете в Англия са недоволни от образа на глуповатите същества, създаван им от рекламите. Учените пък смятат, че мъжката глупост е само едно от клишетата, които рекламистите активно експлоатират. Например, ако искат да покажат умен човек, те непременно го представят с ужасна прическа - Секси учени няма!, това е внушението, което се прави чрез съвременните клипове. Ако се вярва на рекламата, простудата може да се излекува за 10 секунди. От друга страна, се създава впечатлението, че здрави хора просто няма.Въз основа на анализа на рекламните клипове британските учени са съставили списък на основните (и най-глупави) стереотипи в рекламата:1. Всички жени (освен домакините) са си изградили интересни и главозамайващи кариери.2. Лошите дрехи и грозните прически са задължителен атрибут на умните хора (учените например).3. Жените имат три проблема - прическата, теглото и месечния си цикъл.4. Жените работят там, където в реалния живот никога не можеш да ги срещнеш. Например на пристанищни докове (и изглеждат като модели).5. Успехът в кариерата ви изцяло зависи само от вашата способност да направите впечатление на шефа си.6. Мъжете мислят само за секс, но понякога могат да се разсеят заради бирата и футбола.7. Майките винаги знаят какво не е наред с детето им.8. Всяка мъжка глупост (например ходeнето с мръсни обувки по чистия коридор или вкарването на кучето в машината за миене на чинии) се посреща с мила усмивка от съпругата.9. Женените мъже могат да флиртуват с млади момичета, но нищо повече.10. Ако работите в спасителна служба, сте най-добрият човек. 11. Всички скандинавци - без изключение, са красиви и руси.12. Децата не ядат плодове и зеленчуци. Никога!13. И мъжете, и жените обичат да карат автомобил, това никога не е скучно или напрегнато.14. Мъжете задължително са мързеливи, жените - обратното.15. Шоколадът кара жените незабавно да изпаднат в еуфория, подобна на наркотично опиянение.16. Съвременните мъже непременно имат котки.17. Всеки медицински препарат действа моментално, при това с гарантиран ефект.18. Децата знаят повече от възрастните.19. Най-интересното занимание сред младежите е поглъщането на чипс.

Facebook logo
Бъдете с нас и във