Банкеръ Weekly

Съдби

Жените и модният бранд на Виктория Бекъм

Виктория Бекъм е ангажирана лично в изработването на дрехите с нейната марка.

През последните десет години Виктория Бекъм, известна през 90-те като Posh Spice от популярната попгрупа  Spice Girls, е най-вече основателка и творчески директор на марката Victoria Beckham Ltd., която въпреки всичко покори света на модата и неотдавна бе оценена на над 130 млн. долара.

Отначало брандът предлага малка колекция рокли, а днес - мащабна линия от готови дрехи, чанти, обувки и очила, която  през 2018-а за пръв път бе представена на лондонската Седмица на модата. Наред с това Виктория Бекъм има съвместна колекция за спортни дрехи с Reebok, която също предстои да се появи на пазара.

"Разбирах, че хората ще са предубедени - аз съм бивша певица от Spice Girl, при това омъжена за футболист (Дейвид Бекъм), но гледах да не мисля за това. Стремях се дрехите ми да говорят сами за себе си - казва Виктория. - Хубаво е, че не бях много запозната (с модната индустрия), защото щях ли да дръзна да започна, ако знаех това, което знам сега? Най-вероятно - не."

Бекъм вярва в своята продукция и участва лично в дизайна, избора на шевовете, хастарите и материите. Тя създава дрехи, които сама би искала да носи и които според нея ще се харесат и на другите. По думите й нейното желание да помага на жените минава като червена нишка през дейността й на певица  и на моден дизайнер. Силните жени винаги са били важна тема в нейната музика, а сега Виктория се надява, че тоалетите, които създава, дават повече увереност на дамите.

Разбира се, Бекъм е наясно, че сами по себе си дрехите няма да доведат до равенство между половете. Тя активно се стреми компанията й да наема жени на мениджърските позиции и гледа в брандовете, с които си партнира (като Reebok), също да има жени в ръководството. 

Вкъщи съпрузите Бекъм се грижат равноправно за децата и домакинството. "Когато съм далеч, мъжът ми прибира хлапетата от училище, приготвя вечеря и им помага за домашните", разказва Виктория. Иначе  работата никога не свършва - след като през 2017-а получи финансиране от 40 млн. долара, Victoria Beckham Ltd продължава да се разраства. Собственичката разработва своя линия от козметични продукти и би искала да създаде собствен аромат. Освен това възнамерява да предлага на пазара мъжки и детски дрехи. Но дамите винаги ще бъдат в центъра на нейното внимание. "Колкото до правата на жените, аз продължавам да повдигам този въпрос и не възнамерявам да спра", изтъква тя. 

Facebook logo
Бъдете с нас и във