Банкеръ Weekly

Съдби

ДЕЙВИД БЕКЪМ - ИЗВОР НА ИСТИНСКИ ПАРИ

Любимците на спортните запалянковци - от Фред Пери до Тайгър Удс - стимулират продажбите на спортни стоки, като участват в рекламирането им. Напоследък достойно място в техните редици зае и футболната легенда Дейвид Бекъм. Капитанът на националния отбор по футбол на Англия представи новия си рекламен символ от четири вълнообразни линии и един кръг. Това е личното лого на футболиста - собственият му стилизиран силует, нанасящ удар с крак по коженото кълбо. То ще краси стоките на германския производител Адидас, чиито обувки придават изящен вид на безценните крака на Бекъм. Екипировката с марката на английския нападател почти със сигурност ще се харчи, защото имиджът му е неустоим дори в безразличните към футбола зрители в Съединени щати. Новият клуб на Бекъм - Реал Мадрид, вече е продал над един милион ризи с неговото име и номер (23). Те съставляват 50% от всички продажби на точните копия на блузите на тима. А приходите от тях са възстановили по-голямата част от 24.5 млн. англ. лири, които миналия юни Реал плати на Манчестър юнайтид за трансфера на Бекъм. Твърди се, че Бекъм е избрал да играе с номер 23, защото бил страстен поклонник на баскетболната легенда Майкъл Джордън - той пък се състезавал под този номер в отбора Чикаго булс. Въпросът е от кое точно се вдъхновява Бекъм - спортното майсторство или от усета за успешен бизнес на баскетболиста. Джордън също си има лично лого - собствения му силует, отбелязващ кош. А продажбите на обувките с марка Въздушният Джордън (Air Jordan) на световноизвестната фирма Найк достигнаха 100 млн. чифта още през годината, когато бяха пуснати на пазара.

Facebook logo
Бъдете с нас и във