Банкеръ Weekly

Съдби

БГ РАДИО С ПРИЗ ЗА ОБЩЕСТВЕНОПОЛЕЗНА ДЕЙНОСТ

Кампанията Дайте път на зебрата на музикалното БГ радио спечели тазгодишната награда на Асоциацията на българските радио- и телевизионни оператори (АБРО) за радиокампания, реализирала общественополезни инициативи. В сряда (7 април) най-голямото сдружение на частни електронни медии в страната даде приза Кристален микрофон за четвърти пореден път. Журито в състав председателят на Българската медийна коалиция Георги Лозанов, Весела Табакова от Центъра за независима журналистика и журналистът Петко Георгиев, отличи идеята известни попизпълнители да напомнят на шофьорите, че когато пешеходците пресичат улицата на пътека тип зебра, имат предимство пред колите. През миналата година десетки музиканти пребоядисаха зебрите по софийските улици или прекосиха оживените кръстовища, водейки колони от деца и ученици.В тазгодишната селекция за наградата се състезаваха общо девет общественополезни кампании, реализирани от седем радиостанции. Освен с Дайте път на зебрата, БГ радио участва още с Аз знам защо! България в ЕС, чиято цел бе да популяризира присъединяването на страната към европейската общност. С две кампании се представи и софийското ФМ плюс - Не карам пил и Плати си данъците и спечели. Шефът му Петър Пунчев обяви на церемонията, че във втората кампания са се включили около 30 столичани, които вече са били поощрени от медията и данъчните. Инфорадио участва с Представяне на образи на ромските малцинства и проблемите на неговата интеграция чрез радиопрограма, бургаската станция Гларус - с акция за събиране на средства за лечение на болно момче. През миналата година шуменското радио Дарик е организирало кампания за повишаване избирателната активност на местните избори в града. Специалната награда за радиокампания в полза на обществото през миналата година получи инициативата на Ретро радио - 1000 бебета. Управителят на радиото Мартин Захариев призна, че той и подчинените му са били шокирани от трайния отрицателен прираст на българското население и че кампанията е решила да привлече вниманието както на хората, така и на институциите върху тревожния факт.През 2004 г. АБРО ще даде нова годишна награда, която ще се присъжда за общественополезна кампания, реализирана от частна телевизия. В съревнованието за нея право да участват имат и независими продуценти и телевизии извън сдружението.

Facebook logo
Бъдете с нас и във