Реклама

Вестник "БАНКЕРЪ" е идеалният начин Вашето търговско послание да стигне до бъдещия клиент. За да стане това, е достатъчно да се свържете с отдел "Реклама" - по телефона или чрез електронна поща.

Ние сме на Ваше разположение!

02 440 9 446 - Мая Иванова

[email protected]

Banker Weekly

 

 

Рекламни тарифи

Печатно издание

 

Първа страница: по договореност;

Втора и трета страница: за пълноцветна публикация – 11,80 лв./кв. см. без ДДС

Вътрешни страници без фиксирано място:


  • Черно-бяла публикация/обява/каре – 1 кв. см. – 6,60 лв. без ДДС;

  • Пълноцветна публикация/обява/каре – 1 кв. см.9,20 лв. без ДДС;

Последна страница: за пълноцветна публикация – 13,50 лв./кв. см. без ДДС.

 

Утежнения върху цената:


  • За фиксирано място – 20%;

  • За експресни публикации – 50%.

  • Стойност на ПР публикации – 30%

  • Стойността на рекламата в горната част на вътрешните страници се умножава по две.

Вложки:


  • До 3 500 броя – 0,30 лв. без ДДС;

  • Над 3 500 броя – 0,25 лв. без ДДС.

Технически изисквания – карета, предоставени на файлове:


  • Цветни графични карета – EPS, PDF, TIFF (CMYK формат);

  • Черно-бели графични карета – EPS, PDF, TIFF (Greyscale);

  • Обяви (гладък текст с или без лого) – MS Word. Ако има лого, трябва да е в един от форматите за черно-бели карета.

- За изработка на реклама в редакцията се заплаща допълнително.

- Максималното допустимо намастиляване (Total area coverage) не бива да надхвърля 240%.

 

Отстъпки ( при шестмесечни и годишни договори), стойност:


  • От 1000 до 5000 лв. без ДДС – 3%;

  • Над 5000 лв. без ДДС – 5%;

  • Над 8000 лв. без ДДС – 8%;

  • Над 10 000 лв. без ДДС – 10%;

  • Над 15 000 лв. без ДДС – 12%;

  • Над 20 000 лв. без ДДС – 15%;

Отстъпки за рекламни агенции:


  • При тримесечни, шестмесечни и годишни договори – по договореност.

Срокове за подаване на реклама:


  • Готово рекламно каре – 3 дни преди датата на публикуване;

  • Рекламен проект - 4 дни преди датата на публикуване.

- Редакцията не носи отговорност при допуснати грешки от рекламодателите.

- Оферти от името на редакцията могат да предлагат само агенции, имащи право да я представляват.