Банкеръ Daily

Пари и пазари

L'Oréal e генерирала продажби от 26,9 млрд. евро през 2018 г.

S 250 465f969b 3f23 4c94 8e04 3d187dcd95b2
S 250 0b91cc1c 6ce5 43d2 91cd 9a53c5d1c6bf

L'Oréal е лидер в индустрията за красота от 1985 г. насам. Групата генерира продажби от 26,9 млрд. евро през 2018 г. и 7 млрд. продадени продукта по цял свят. Това обяви Ана Панайотович, мениджър на проекта „Споделяме красотата с всички“ в L’Oréal  по време на медийно събитие на компанията днес в София.

"Носим отговорност да даваме пример не само при стандартите за красота, но и в устойчивостта. Ето защо през 2013 г. стартирахме нашата амбициозна устойчива програма „Споделяме красотата с всички“ и вече постигнахме голям напредък в тази насока. По-конкретно – намалихме емисиите на CO2 от нашите заводи и дистрибуторски центрове със 77% между 2005 г. и 2018 г. В същото време продукцията ни се увеличи с 38%. По този начин ние доказваме година след година, че е възможно да съчетаем растеж с намаляване на въздействието върху околната среда и се стремим да вдъхновяваме и други компании да последват нашия пример“, каза Панайотович.

79% от продуктите, лансирани през 2018 г. от козметичния лидер L'Oréal, имат подобрен социален или екологичен профил. Целта за 2020 г. е процентът да достигне 100. 

През 2018 г. L'Oréal е представила на пазара над 8000 нови продукта, като в същото време e успяла да намали емисиите на CO2 от своите заводи и дистрибуторски центрове със 77% в сравнение с 2005 г. Плановете за 2025 г. са всички производствени, административни и изследователски бази на L'Oréal да постигнат пълна въглеродна неутралност. Междувременно всички централи и дистрибуторски центрове на Групата вече са достигнали 0% отпадъци за депониране. Това означава, че отпадъците, които преди това са били изпращани в депа, сега се използват повторно, рециклират се или се възстановяват.

В партньорство с dm България през 2018 г. L'Oréal стартира инициативата „Капачки за усмивки“. Тя цели да образова българите за важността от рециклирането на пластмаса и да събере средства в подкрепа на местната детска болница „Проф. Иван Митев“. Във всички 78 магазина на dm в страната бяха поставени специални кутии за пластмасови капачки, брандирани с Garnier, която е една от най-обичаните марки на L'Oréal в България. Досега са събрани над 13 тона капачки, като инициативата продължава с пълна скорост и през 2019 г.

„За жените в науката“ е най-успешният социално отговорен проект на L'Oréal у нас. Това е уникална програма, създадена през 1998 г. в партньорство с ЮНЕСКО, с цел да отличава и насърчава жените учени по цял свят, които чрез работата си допринасят за развитието и прогреса на науката. Досега общо 21 българки учени са били наградени със стипендии с общ размер от над 100 000 евро. Деветото издание на програмата се провежда в момента, като желаещите могат да кандидатстват до 30 април с оригинална научна идея. Някои от проектите на отличените дами досега включват: борба с глобалното затопляне, разработване на нов формат за съхранение на данни, намиране на алтернативни източници на енергия, превенция на злокачествени кожни новообразувания.

 

 

 

 

Facebook logo
Бъдете с нас и във