Банкеръ Daily

Пари и пазари

Lidl спечели "Продукт на годината" в три категории на престижния конкурс

Победителите в „Продукт на годината“ 2019

Три продукта от портфолиото на Lidl бяха отличени за "Продукт на годината" в три категории на престижния конкурс. Сладко от люти чушки "Родна стряха", шунка Clean Label и био плодова закуска Lupilu събраха най-висок резултат в национално представителния потребителски вот съответно в разред "Сладка", "Шунка" и "Детски храни".

За трети пореден път у нас се провеждат престижните международни награди за иновации в потребителския сектор. Световният конкурс "Продукт на годината" се осъществява ежегодно в над 40 страни. Целта му е да насочи потребителите към най-новите предложения на пазара и същевременно да отличи производителите за качеството и иновациите, реализирани в продуктите им.

"Успехът на програмата "Продукт на годината" се дължи на два основополагащи принципа: наградите са верен ориентир за потребителите да направят най-добрия избор сред стотиците нови продукти и услуги, лансирани всяка година на пазара, и са базирани изцяло на потребителския вот. Червеното лого "Продукт на годината" е знак за независима препоръка за потребителско доверие," отбеляза Ралица Бехар, представител на "Продукт на годината" за България.

Проучването бе проведено от Nielsen Bulgaria сред 2000 респонденти, следвайки международната методология на програмата. Потребителите имаха възможност да избират сред нови продукти и услуги, лансирани на българския пазар през последните 18 месеца, позиционирани в 25 категории. 

 

Facebook logo
Бъдете с нас и във