Банкеръ Weekly

Общество и политика

БАНКАТА, НА КОЯТО МОЖЕШ ДА ПОВЕРИШ ДОРИ ЖЕНА СИ


Седем милиона лева похарчи Държавната спестовна каса,
за да добави думичката банка в името си. В сумата
обаче не е включен хонорарът на рекламна агенция Абра,
която е подбрала най-добрите предложения. Над 10 000 участници
в конкурса за име и мото на новата банка от цялата страна в продължение
на повече от три седмици умуваха и предлагаха различни варианти.


Банка ДСК ще бъде новото име на Държавната
спестовна каса, реши управителният й съвет на 1 октомври. Конкурсът
за име и мото на по същество новата банка спечелиха двама души,
които ще получат по 1 млн. лева. Това са родителят
на новото име Христо Тинев от Сливен и Валентина Цветкова от Русе,
която е предложила мотото Класиката е модерна.


Предложените имена могат да се разделят на четири
групи. Първите три кореспондират с гръцката, римската и прабългарската
митология. В четвъртата група попадат всички останали предложения,
но печелившото е избрано именно от нея. Имало е рекордьор в творческата
надпревара, който в едно писмо е изпратил 244 предложения. Другите
два рекорда, които ще получат и поощрителни призове, са възрастови.
Най-възрастният участник в конкурса е 95-годишният Мойсей Мойсеев,
а най-младият е 9-годишната Милена Никова.


Голямата полза за ДСК от конкурса е, че той позволи
на кредитната институция да направи своеобразен маркетинг между
своите фенове и клиенти. Над 30% от тях са от София,
а 62.7% от областните и окръжните центрове. Около 70% от участниците
са мъже. Доверието на един от тях в ДСК е толкова голямо, че е
предложил мотото й да бъде Банката, на която можеш да повериш
дори жена си!

Facebook logo
Бъдете с нас и във