Банкеръ Weekly

Новини

Българският франчайзинг бизнес вече си има асоциация

Българският франчайзинг бизнес вече си има асоциация. Тя беше учредена в София от bdquo;Франчайзинг БГldquo; , като в нея участват едни от водещите компании в страната. Сред тях са веригите Subway, Fornetti, RE/MAX, Мания, Форос, Адрес, Internetreklama.bg и ERA.


Целта на асоциацията е да популяризира франчайзинга като най-ниско рисков модел за започване на нов собствен бизнес и да отличи чрез сертифициране тези фирми, които наистина осигуряват на предприемачите у нас ноу-хау, подкрепа и мултипликация на успешен бизнес модел.


Асоциацията ще оказва подкрепа при разрешаването на конфликти между франчайзодатели и франчайзополучатели и ще организира курсове и семинари.


Председател на организацията е Светослав Билярски. По думите му през всяка от последните пет години франчайзите в България нарастват с повече от 20% и в момента над 110 действащи вериги предлагат на предприемачите възможността да започнат бизнес по изпитан модел. bdquo;Тенденцията ще се запази и през следващите 3 години очакваме този брой да се удвоиldquo;, прогнозира още той. Билярски посочи, че Асоциацията ще изиграе важна роля за саморегулирането на индустрията и ще помогне за утвърждаване на положителния имидж на този бизнес чрез още по-добро структуриране на франчайз веригите.

Facebook logo
Бъдете с нас и във