Банкеръ Weekly

Финансов дневник

ТРИ БАНКИ ПРИМАМИХА КЛИЕНТИ С ПРЕФЕРЕНЦИАЛНИ УСЛУГИ

ПОК ДОВЕРИЕ УХАЖВА СВОИТЕ 1.1 МЛН. ОСИГУРЕНИДошло е времето, когато една банка трябва да се избира по това дали е удобна, дали офисът й се намира наблизо, а обслужването и качеството на услугите ви допадат. Днес изборът на банка е много по-лесен и затова решихме да предложим на хората, които се осигуряват в пенсионноосигурителна компания Доверие, специални услуги с единствената цел - да откраднем клиенти - сподели Мая Георгиева - изпълнителен директор на Първа инвестиционна банка на пресконференция с журналисти в сряда, 14 април 2004 годинаСъвместният проект между ПОК Доверие и три авторитетни банки, насочен към 1.1 млн. души - клиенти на ПОК Доверие, стартира от 14 април т.г. Осигурено е получаването на потребителски и ипотечни кредити срещу най-ниски лихви, на банкови депозити с по-високи лихвени надбавки, на преференциални условия при обслужването на дебитни карти, както и много други преференциални банкови услуги от ЕВРОБАНК, Първа инвестиционна банка и СИБАНК. Някои от услугите се предлагат без поръчител, без обезпечение - достатъчно е да се представи документ с извлечение от индивидуалната осигурителна партида на хората. Преференциите са валидни както за осигурените в момента , така и за тези, които ще изберат оттук нататък да се осигуряват във фондовете, управлявани от компанията. През последните една-две години кооперирането на банки със застрахователни компании и предлагането на съвместни услуги стана нещо нормално. Малко обаче са комбинираните услуги между пенсионноосигурителна компания и банкова институция. До момента единствено ПОД Алианц България и ТБ Алианц България имат подобни кръстосани услуги за клиентите си. От съвместната дейност печелят всички. Осигурените - богата гама от преференциални услуги, която може да повиши стандарта им на живот. Пенсионноосигурителната компания - повече реклама за привличане на нови клиенти. Добре ще спечелят и трите банки, които ще привлекат за свои потенциални клиенти осигурените в ПОК Доверие - те са 1/8 от населението на България. В момента всички банки предлагат едни и същи услуги - предоставят жилищни и потребителски кредити, кредити за малък и среден бизнес, коментира Мая Георгиева. Общо взето, те не могат да бъдат много различни. Могат да се направят отстъпки, като се намалят комисионите. В услугите, които предлагаме на клиентите на Доверие, ние сме намалили таксите за комисиони, които обикновено стоят скрити зад лихвения процент. Осигурените лица във фонд Доверие представляват около 40% от цялата ни целева група потенциални клиенти за кредитните карти Транскарт - обясни Емил Ангелов - изпълнителен директор на ЕВРОБАНК - Даваме възможност на всички осигурени лица във фонд Доверие само срещу представяне на извлечение от осигурителната им партида и без други формалности да получат кредитна карта Транскарт с кредитен лимит, отпуснат от ЕВРОБАНК в размер до 8000 лева. Клиентите могат да се сдобият с нея освен в офисите на ЕВРОБАНК и в цялата мрежа бензиностанции на Петрол - 450 обекта в страната. Създадена е организация документите да се придвижат в банката, а клиентите да си получат картата от нейни представители или от куриерска компания. Картата осигурява до 30% търговска отстъпка при всяко пазаруване.Нашите потенциални клиенти са хора в активна възраст, които се осигуряват в ПОК Доверие - допълни Данаил Каменов, изпълнителен директор на СИБАНК. За тях предлагаме по-ниски такси и комисиони при изтегляне на ипотечни и потребителски кредити. Потребителските кредити се отпускат без поръчител. При евродепозитите банката осигурява годишна лихва от 8.5 процента. Създадената система от улеснения за клиентите ще позволи по-ефективен достъп до банковите услуги, като се спестяват време и пари. Ползват се преференциални условия при парични преводи в страната и чужбина.Явно е дошло времето , когато една финансова институция (банка) и една небанкова финансова институция (пенсионен фонд) успешно могат да извършват кръстосани продажби на свои продукти при взаимноизгодни условия . Клиентите могат да ползват финансови услуги от няколко банки, за да правят разлика между качеството на обслужването.

Facebook logo
Бъдете с нас и във