Банкеръ Weekly

Финансов дневник

ПРОКРЕДИТ БАНК СМЕНЯ ЛОГОТО СИ

ПроКредит Банк въвежда официално новото си лого на 15 октомври. Това съобщи ръководството на банката на специална пресконференция в средата на седмицата (10 септември). То представлява цветен глобус, който показва широкото присъствие и многообразието от пазари и култури на местата, където се изявява банката.Дейността на десетте микрофинансиращи банки, сред които и българската, е съсредоточена във финансиране на микробизнеса и на малкия и средния бизнес в Албания, Босна и Херцеговина, Грузия, Косово, Македония, Молдова, Румъния, Сърбия и Украйна. Заедно те обслужват над 250 хил. клиенти от региона и управляват активи за над 800 млн. евро.ПроКредит Банк е собственост на Международната финансова корпорация (IFC), която е част от Световната банка, на ЕБВР, на Комерцбанк (Франкфурт), на Немската агенция за инвестиции и развитие - DEG (Кьолн), която е 100% собственост на КfW, и на Международния микроинвестиционен фонд - IMI (Франкфурт). ПроКредит Банк има амбицията да финансира 10% от пазара на малките и средните предприятия у нас, като увеличи клиентите си до 40-50 хиляди. В момента обслужваме 20 хиляди кредитополучатели, съобщи Кай Илм, управляващ директор на клона на банката в София. ПроКредит Банк смята да засили присъствието си в малките градове, където намира потенциалните си клиенти. До края на годината в страната ще работят 30 клона и офиси, информира Сузане Декер, изпълнителен директор и председател на управителния съвет на ПроКредит Банк.

Facebook logo
Бъдете с нас и във