Банкеръ Weekly

Финансов дневник

ПИБ РАЗЯСНЯВА УСЛУГИТЕ СИ НА БЕЗПЛАТНИ ТЕЛЕФОНИ

От началото на март Първа инвестиционна банка (ПИБ) ще предлага информация за условията по всички свои услуги на два безплатни телефона. Те ще са с номера 080-011-011 и 080-012-012 и ще могат да се избират без код от цялата страна. Този достъп до банковата информация ще е първи по рода си у нас. Досега безплатна информация по телефон в България предоставят само Кока-кола и Националната здравноосигурителна каса (НЗОК). Пенсионните фондове пък създадоха горещи телефонни линии, при които цената на разговорите не се оскъпява. Клиентите на ПИБ ще получават обща информация за дейността на банката и за условията по услугите й, както и консултации по възникнали проблеми с тяхното използване на телефонен номер 080-011-011. Друг е въпросът дали на него ще отговаря достатъчно компетентен служител. В случай че той не е в състояние да им отговори, рискува да провали рекламираната услуга от банката. Телефонът ще може да се ползва само през работното време на банката.Другият телефон с номер 080-012-012 ще е достъпен денонощно. Той ще предоставя информация само за притежателите на дебитни и кредитни карти, издадени от ПИБ, както и съвети за решаването на проблемите, възникнали при използването им.Единственото ограничение при ползването на безплатните телефонни линии на ПИБ е, че номерата ще могат да се избират само от абонати на БТК. От банката предупреждават, че за момента нейните договорености са единствено с БТК, което прави невъзможно ползването на услугата от абонати на МТел, Мобиком, Глобул, както и от чужбина.

Facebook logo
Бъдете с нас и във