Банкеръ Daily

Финансов дневник

ОББ изпраща 2018 г. с напълно обединена клиентска база и единни системи

Обединена клиентска база и единни системи са вече налице в Обединена българска банка. Едва 10 месеца след правното вливане на СИБАНК в ОББ беше осъществено пълното прехвърляне на клиентски данни, в резултат на което всички клиенти имат възможността да използват богатата гама от продукти и иновационни услуги на обединената банка, съобщиха от финансовата институция.

От началото на декември всички клиенти използват еднакви системи за банкиране и се обслужват в цялата клонова мрежа на обединената банка. За периода от февруари до сега клиентите на бившата СИБАНК бяха прехвърлени към системите на обединената банка. Те получиха достъп до ново онлайн банкиране. Едновременно с това банката успя да внедри ново мобилно банкиране с модерни функционалности за всички свои индивидуални и бизнес клиенти, предлагащо всички удобства на съвременното банкиране.

От края на годината всички клиенти ще използват обслужването не само на обединена клонова мрежа, но и на единен контактен център, достъпен на телефон 0 700 1 1717 или *7171 за мобилни оператори.

Facebook logo
Бъдете с нас и във