Банкеръ Daily

Финансов дневник

Кои са най-предпочитаните градове за забавление?

Международните пътувания продължават да се увеличават с огромна скорост, трансформират местната икономика и позволяват на хората да разширят мирогледа си - независимо дали пътуват по работа, или за забавление. Това отчита Глобалният индекс на най-посещаваните градове, изготвен от Mastercard. Изследването хвърля светлина върху международните дестинации с най-голяма концентрация на посетители, отишли там за почивка и удоволствие, а не по работа.

Оказва се, че Пунта Кана води в класацията на топ 10 градовете, където над 90% от нощувките през 2017-а са били за  ваканция или гостуване на роднини. Списъкът включва и няколко по-малко познати дестинации, които допадат на еко-туристи, почитатели на историята, любители на плажа и авантюристи.

Градовете с уникална култура, но  фокус върху почивката и забавлението са:

1.       Пунта Кана, Доминиканска република (99.9%)

2.       Куско, Перу (98%)

3.       Джерба, Тунис (97.7%)

4.       Ривиера Мая, Мексико (97.5%)

5.       Палма де Майорка, Испания (97.2%)

6.       Канкуун, Мексико (96.8%)

7.       Бали, Индонезия (96.7%)

8.       Панама Сити, Панама (96.3%)

9.       Орландо, САЩ (94.1%)

10.   Пукет, Тайланд (93%)

"Пътуването ни позволява да разширяваме хоризонтите си като опознаваме нови места, хора и преживяния. “, заяви Франсис Хондал, президент „Loyalty and managed services” в Mastercard. “ Mastercard: Play, глобалният индекс на най-посещаваните градове показва, че някои градове по света припознават тенденцията и си създават имидж, базиран на забавлението, почивката и удоволствието насочен към пътниците с подобни интереси. “

Допълнителни данни от Глобалния индекс на най-посещаваните градове на Mastercard за 2018 ще бъде пусната по-късно през годината.

Глобалният индекс на най-посещаваните градове на Mastercard:

Глобалният индекс на най-посещаваните градове на Mastercard оценява градовете на базата на броя нощувки на международни гости и похарчените от тях средства. Проучването предоставя прогноза за растежа на посетителите на съответните градове. Глобалният индекс на най-посещаваните градове на Mastercard: Play изследва градове, в които концентрацията на посетители с различни от бизнес цели е най-голяма, като се позовава на проучванията за международните посетители на Националните туристически бордове.

 

Facebook logo
Бъдете с нас и във